IT FIRST As a Service
24 maart, 2021 door
Administrator
Odoo afbeelding en tekstblok

Een sectie ondertitel

Je kunt er tegenwoordig niet omheen en je hoort het overal “IT as A Service”.  Het kan worden geïnterpreteerd als een volledige ontzorging of als het gespreid betalen van je aankoop, wat is het nu precies?


De wereld is veranderd. Bij IT FIRST geloven we dat de snelheid waarmee dit is gebeurd voor enorme uitdagingen heeft gezorgd. De digitalisering en continue veranderingen van samenwerken zorgen ervoor dat  jouw bedrijf agile dient te kunnen werken en
lean & mean moet kunnen opereren. Het is belangrijk om focus te behouden wat voor jouw bedrijf belangrijk is, de productiviteit te verhogen en de hoofd- van de bijzaken gescheiden te houden.  Inmiddels is iedereen het eens, IT zou onzichtbaar achter de schermen moeten werken en zo vanzelfsprekend zijn als stroom uit het stopcontact. Uiteraard moet het compliant zijn, veilig én allemaal zonder dat het ten kosten gaat van de klantbeleving.

Elke zakelijke gebruiker is consument en andersom. Het is dan ook helemaal niet gek dat we allemaal steeds meer op een andere en verschillende manieren aan het consumeren zijn. Bij IT FIRST begrijpen wij dit dan ook als geen ander. IT FIRST heeft daarom een “As a Service” werkplek propositie ontwikkeld waarbij we zaken voor u uit handen nemen die nodig zijn om de ideale gebruikerservaring te evenaren. Daarnaast zorgen we ervoor dat de belasting op de IT afdeling vrijwel nihil is.

Daar er veel bedrijven nog gesloten zijn of de bezetting minimaal is, maakt het voor de IT  en de helpdesk afdelingen het niet altijd even makkelijk. Niet alles kan op afstand verholpen worden.  Het verwelkomen en
onboarden van een nieuwe collega moet een feestje zijn. Niets minder dan “The best out of box Experience” is genoeg. De centrale vraag is natuurlijk: hoe regel je dit voor jouw bedrijf het beste in?

Samen met u kijken we hoe de ideale (thuis)werkplek eruit ziet. Zodra we deze hebben samengesteld zorgen wij voor de bestelling. Op de achtergrond regelen onze specialisten samen met u, middels Windows Autopilot, in dat de juiste Apps, bestanden en rechten worden klaargezet in Microsoft Azure Cloud. Zodra de nieuwe medewerker de levering thuis hoeft hij of zij alleen het device aan te zetten en in te loggen!

Onze specialisten hebben al zorgvuldig een aantal modellen geselecteerd  welke u voor een vast bedrag per maand bij ons kunt afnemen. Het voordeel is dat uw personeel wordt uitgerust met een Premium device en hierdoor nog beter in staat is zijn of haar werkzaamheden uit te voeren. Ook denken wij mee over de juiste accessoires en garantie. Helpdesk support is vrijwel standaard  en daarnaast verlagen wij de druk op uw IT afdeling doordat veelvoorkomende gebruikersvragen niet door u beantwoord hoeven te worden.

Wilt u meer weten?
Kijk snel op deze pagina of neem contact op.

Je kunt er tegenwoordig niet omheen en je hoort het overal “IT as A Service”.  Het kan worden geïnterpreteerd als een volledige ontzorging of als het gespreid betalen van je aankoop, wat is het nu precies?


De wereld is veranderd. Bij IT FIRST geloven we dat de snelheid waarmee dit is gebeurd voor enorme uitdagingen heeft gezorgd. De digitalisering en continue veranderingen van samenwerken zorgen ervoor dat  jouw bedrijf agile dient te kunnen werken en
lean & mean moet kunnen opereren. Het is belangrijk om focus te behouden wat voor jouw bedrijf belangrijk is, de productiviteit te verhogen en de hoofd- van de bijzaken gescheiden te houden.  Inmiddels is iedereen het eens, IT zou onzichtbaar achter de schermen moeten werken en zo vanzelfsprekend zijn als stroom uit het stopcontact. Uiteraard moet het compliant zijn, veilig én allemaal zonder dat het ten kosten gaat van de klantbeleving.

Elke zakelijke gebruiker is consument en andersom. Het is dan ook helemaal niet gek dat we allemaal steeds meer op een andere en verschillende manieren aan het consumeren zijn. Bij IT FIRST begrijpen wij dit dan ook als geen ander. IT FIRST heeft daarom een “As a Service” werkplek propositie ontwikkeld waarbij we zaken voor u uit handen nemen die nodig zijn om de ideale gebruikerservaring te evenaren. Daarnaast zorgen we ervoor dat de belasting op de IT afdeling vrijwel nihil is.

Daar er veel bedrijven nog gesloten zijn of de bezetting minimaal is, maakt het voor de IT  en de helpdesk afdelingen het niet altijd even makkelijk. Niet alles kan op afstand verholpen worden.  Het verwelkomen en
onboarden van een nieuwe collega moet een feestje zijn. Niets minder dan “The best out of box Experience” is genoeg. De centrale vraag is natuurlijk: hoe regel je dit voor jouw bedrijf het beste in?

Samen met u kijken we hoe de ideale (thuis)werkplek eruit ziet. Zodra we deze hebben samengesteld zorgen wij voor de bestelling. Op de achtergrond regelen onze specialisten samen met u, middels Windows Autopilot, in dat de juiste Apps, bestanden en rechten worden klaargezet in Microsoft Azure Cloud. Zodra de nieuwe medewerker de levering thuis hoeft hij of zij alleen het device aan te zetten en in te loggen!

Onze specialisten hebben al zorgvuldig een aantal modellen geselecteerd  welke u voor een vast bedrag per maand bij ons kunt afnemen. Het voordeel is dat uw personeel wordt uitgerust met een Premium device en hierdoor nog beter in staat is zijn of haar werkzaamheden uit te voeren. Ook denken wij mee over de juiste accessoires en garantie. Helpdesk support is vrijwel standaard  en daarnaast verlagen wij de druk op uw IT afdeling doordat veelvoorkomende gebruikersvragen niet door u beantwoord hoeven te worden.

Wilt u meer weten?
Kijk snel op deze pagina of neem contact op.
Administrator 24 maart, 2021
Deel deze post
Labels
Archiveren